NEWS | ČLÁNKY | DOWNLOAD | GUESTBOOK | TUTORIALS ObnovitZavřít
 
hl - ZONE Half-Life Half-Life 2 Half-Life 3
 
Episode One Episode Two Opposing Force Blue Shift Counter-Strike 1.6
 INFO
Přidat do oblíbených
Nastavit jako Homepage

ICQ: 272-515-771 
Aktualizace:

 SYSTÉM
 TLAČÍTKA
hl-ZONE Button 1
 
hl-ZONE Button 2
 SPOLUPRACUJEME

[ Návod _ část 1 | Návod _ část 2 ]

Blue Shift přichází jako druhý datadisk k původnímu Half-Life a přes všechna očekávání nesplnil to co sliboval a k Opposing Force se ani nepřiblížil. Přesto hra nabízí několik možných záseků a z toho důvodu je zde pro vás návod. Těžko říci zda ho využijete, ale je to prostě povinnost ho zde mít.

Přestože je návod poměrně krátký (alespoň ve srovnání s ostatními návody na těchto stránkách) přesto jsem ho rozdělil alespoň do dvou částí, vždy po 4 kapitolách. Celý návod si můžete vytisknout ve formátu .doc (60 kB) nebo stáhnout jako dokument .doc zabalený v RARu (12 kB).

LIVING QUARTERS OUTBOUND DUTY CALLS
INSECURITY CAPTIVE FREIGHT

LIVING QUARTERS OUTBOUND Nahoru...
... Klasický začátek jako každého Half-Life. Začínáte ve vláčku a projíždíte komplexem, kocháte se ponurými chodbami raženými do skály i pěknými místnostmi. Bohužel to tady už jednou bylo a proto to je fakt nuda. Dále následuje jakýsi výtah, který na ničem nevisí (jen tak leží ve vzduchu), který vás sveze o pár podlaží níže. Zlom přichází hned za další zatáčkou, kde se ocitáte v hale ze začátku původního Half-Life a pozorujete Freemana, jak přichází na nástupiště. Poté se vláček zastaví a vy vylezete ke dveřím. A ouha. Najednou víme, kdo byl ten securiťák, co v Half-Life tak zoufale mlátil do dveří... .
LIVING QUARTERS OUTBOUND
INSECURITY Nahoru...
... Až vám strážný otevře dveře vydejte se doleva, po schodech dolů a opět doleva do šaten. Tam si ze své skříňky vezměte vestu a vraťte se na recepci, kde dostáváte úkol. Někde se cosi stalo s výtahem a máte se jít na to podívat. Nejprve se vydejte rovně na střelnici. Výtahem se vydejte nahoru a dále chodbou vlevo (ale určitě se podívejte i vlevo do temné místnosti s kamerami, kde uvidíme krystal, který to všechno způsobí a i osobu, která to všechno způsobí - Freemana). Na střelnici dostanete devítku a také sebere nějaké zásobníky. Nyní se vraťte úplně na začátek a pokračujte k fízlovi, který vás pustí dál... .

... Pokračujte jedinou možnou cestou přes několik podlaží, okolo troleje pro vláček až k temné chodbě. Vpravo jsou za pletivem pojistky, které nahoďte a v chodbě si můžete rozsvítit. Projděte nakonec, po žebříku nahoru až k další troleji. Počkejte až projede vláček s G-Manem a spusťte si most přes koleje. Po schodech nahoru a dlouhou chodbou na nástupiště. Pak už jen doleva a doprava a jste u našeho cílového výtahu. Nastupte, stiskněte tlačítko na ovládacím panelu a pak už se jen kochejte jízdou dolů. Freeman právě zasunul:-)... .
INSECURITY
DUTY CALLS Nahoru...
... U výtahu leží páčidlo. Seberte ho a zabijte dva Houndeyes. Poté se přes krabice dostaňte do místnosti, kde je na stěně krabice s rozvody elektřiny. Rozbijte a vraťte se zpět ke dveřím, které jsou nyní odemčené. Projděte chodbou, v místnosti přeskákejte přes kyselinu a dveřmi vlevo do malé místnosti, kde vylezte po žebříku nahoru. Tam vám vědec řekne, že se musíte dostat do kanálů. Rozstřelte sudy na druhém konci místnosti a seskočte dolů. Pokračujte nově "otevřenou" cestou ke kabině. Nasedněte, stiskněte tlačítko a nechte se odvést na druhou stranu. Zabijte Alien Slavy a dveřmi se dostanete k řídícímu panelu, kterým otevřete vrata. Pokračujte chodbou dál... .

... Zatočte nalevo, kde jsou dvě zavěšené klece a dvě páky. Musíte obě klece snížit do výšky, ze které se dostanete na žebřík. Pochopitelně, že využijete i malou krabici, která je poblíž. Žebříkem vylezte nahoru a pokračujte chodbou vpravo. Po žebříku dolů až ke dvě kolům. Projděte kolem nich a zamiřte do pravých dveří. Nyní po žebříku vylezte nahoru a otočte kolem, kterým vypnete páru. Poté další žebříkem slezte dolů pokračujte tmavou chodbou až na konec, kde leží brokovnice. Cestou pochopitelně opět otočte ventilem. Vylezte zpět a pokračujte d řídící místnosti, kde přivolejte nákladní výtah. Vraťte se ke kolům a po ochozu rovně k dalšímu žebříku. Vylezte nahoru a po trubkách do zatopené místnosti plné Barnacles. Skočte do vody a proplavte k ventilu a načerpejte více vody. Poté budete moci skočit na sud a z něho na ochoz. Pokračujte dále po dalším ochozu, který se pod Alien Slavem propadne a vy budete muset pokračovat po trubce, dále pak přes další ochozy, kde se Zombíci perou o jednoho Securiťáka... .

... Všechny je pozabíjejte a pokračujte dál do stoky, kde je Bul Squid. Projděte nakonec a poté doleva. Vpravo je výtah, ale nefunguje. Na konci chodby naleznete pojistky, které když přehodíte, výtah zázrakem začne jezdit. Pokračujte jedinou možnou cestou až se dostanete k nákladnímu výtahu, který jste v řídící místnosti spustili. A řídící místnost je naproti vám, takže jste si celou tuto pasáž mohli odpustit a pouze vyskočit s okna řídící místnosti a přeplavat kanál. Nicméně vás nápisem na zdi varují, abyste neházeli do kanálu výbušniny. Takže je poslechněte a bedničku z výtahu dotlačte na kraj a shoďte ji dolů. Za rohem jsou dvě turbíny, které by vás rozsekali tak, že by červi nemuseli ani žvejkat. Výbuch bedničky jednu z turbín zničí a vy můžete nerušeně projít k žebříku a vylézt po něm nahoru a pokračovat chodbou dál... .
DUTY CALLS
CAPTIVE FREIGHT Nahoru...
... Vylezte po dalším dlouhém žebříku napovrch. Vpravo jsou vrata a naproti vám jsou dva Sentry Posty. Určitě je zneškodněte a v kamionu se napakujte municí. Vejděte do vrat a za rohem naleznete nabourané auto a u securiťáka kolt. Běžte rovně. Narazíte na vojáky, kteří ihned vrata zavřou. Proto se vraťte, odstřelte na mříži zámek a otevřete poklop. Po žebříku slezte dolů... .

... Pokračujte kanálem až ke dveřím, které otevřete ventilem. Dále pak k páře, kterou vypněte a pak k dalším dveřím, které jsou zatopené. Přes dva Bull Squidy se dostanete k výtahu. Tím pokračujte nahoru. Projděte chodbami až k propadlé větrací šachtě. Dávejte si pozor na Headcraby a Alien Slavy, kterých je tady vskutku mnoho. Poté prolezte větrací šachtou (musíte si pod ní dát bednu, jinak do ní neskočíte) a pokračujte vpravo po schodech, kde narazíte na dva vojáky. Zabijte je a v kanceláři se od raněného vědce dozvíte, že musíte najít dr. Rosenberga, který jediný vás dokáže teleportovat pryč z tohoto pekla... .

... Pokračujte tedy dveřmi, které otevře jeden z vojáků chodbou až dalším schodům. Vydejte se do první patra a pak ven, kde pozabíjejte vojáky (toto prostranství jste mohli jednou vidět, těsně předtím když jste lezli v tunelu do roury, tak vám tady zavřeli před nosem…) a po kontejneru a pneumatikách se dostanete oknem do druhého patra. Pokračujte dál až do místnosti s malým muničním skladem a dále do nákladové haly. Vše pořádně vykoste a posbírejte co se dá. Pak otevřete červený vagon, kde je vědec. Bohužel to není Rosenberg, takže musíte pokračovat dál... .

... Další chodbou se dostanete na FREIGHT YARD, kde si to rozdáte pro silné přelise vojáků. Až je zlikvidujete všimněte si dvou dřevěných cívek na jednom z vagónu. Rozstřelte všechny dřevěné klíny a otevřete dveře. Je tam další vědec a opět to není Rosenberg. V tu chvíli na vás vtrhne skupina vojáků takže se přesuňte ne další vagón, na kterém je dřevěná krabice. Tu rozstřelte a objeví se rotačák. Neváhejte a použijte ho. Pak už se jen napakujte municí a pokračujte tunelem na další menší prostranství, kde skočte do vejtřasky před vámi a seberte raketomet. Vedle vás je totiž tank. Zničte ho a pokračujte dveřmi do další tunelu, kde vlevo je vagón s krabicemi. Všechny rozbijte až objevíte mrazící lahve. Urazte u nich víka a lahve budou tlakem vystřeleny do dveří, které následně rozbijí... .

... Před vámi se objevuje další prostranství, takže ho vyčistěte a v malé místnosti stiskněte na ovládacím panelu otvíraní dveří a natočte pákou točnu. Běžte do dveří kde vláček a vycouvejte s ním. Poté otevřete dveře vagónu a hle. Je tam vědec. A je to dr. Rosenberg!!! O nudném rozhovoru vás přepadnou vojáci a zamknou vás ve vagónu. Doktora napadne plán útěku hodný nobelovky. Vysadí vás na střechu vagónu, odkud v klidu vyřídíte vojáky a pak vysvobodíte i jeho. Aktivujte "FOLLOW UP" mód (aby šel za vámi, klasicky E) a běžte jedinou možnou cestou ke schodům, po nich nahoru, po chodbě k dalším schodům a opět dolů. Ty všímavější si všimli, že už tu jednou byli. Ano. Vracíte se do míst, kde jste se poprvé setkali s vojáky a kde jste dostali úkol od umírajícího vědce, aby jste našli dr. Rosenberga. V jedné stěně jsou vybourané cihly a přes ně je jakási dřevotříska. Rozbijte ji a vlezte společně s do výtahu... .

... Poté projděte chodbou a počkejte až doktor otevře dveře. Nyní ho následujte do haly, kde si pokecá s jedním vědcem a poté do další haly, kde bude chvíli běhat a zapínat teleport. To se mu po několika minutách podaří a vám nařídí, abyste do něho skočili... .
CAPTIVE FREIGHT

[ Návod _ část 1 | Návod _ část 2 ]

NAHORU ...

 ČERSTVÉ NOVINKY
 POSLEDNÍ TUTORIÁLY
 ANKETA
Staré ankety
 REKLAMA