NEWS | ČLÁNKY | DOWNLOAD | GUESTBOOK | TUTORIALS ObnovitZavřít
 
hl - ZONE Half-Life Half-Life 2 Half-Life 3
 
Episode One Episode Two Opposing Force Blue Shift Counter-Strike 1.6
 INFO
Přidat do oblíbených
Nastavit jako Homepage

ICQ: 272-515-771 
Aktualizace:

 SYSTÉM
 TLAČÍTKA
hl-ZONE Button 1
 
hl-ZONE Button 2
 SPOLUPRACUJEME

[ Příkazy pro server | Příkazy pro klienta ]

V následujících odstavcích se dočtete o většině důležitých příkazech do konzole Counter-Strike, které by jste měli znát. Stránka je rozdělena na příkazy pro samotný server, které většina z vás asi nastavovat nebude a na příkazy pro klienta, tedy pro váš počítač a vaši hry, kde si můžete nastavit spoustu užitečných věcí, ke kterým přístup přes Options nemáte.

PŘÍKAZY PRO SERVER Nahoru...

addip [cas] [IP]: udělí hráči s IP adresou [IP] na nastavený čas [CAS] v minutách
allow_spectators 0/1: vypne/zapne režim Spectator na serveru
changelevel [jmeno]: změna mapy na [jmeno]
kick [jmeno]: vykopne ze hry hráče s nickem [jmeno]
kick #[ID]: vykopne ze hry hráče s ID [ID] (mřížka je povinná)
listplayer: vypíše seznam hráčů s jejich ID a statistikami
map [jmeno]: změna mapy na [jmeno]
mp_autokick 0/1: vypne/zapne vyhazování hráčů, jež zabili svého kolegu
mp_autoteambalance 0/1: vypne/zapne automatické balancování týmů, takže se server bude snažit o to, aby oba týmy byly vyrovnané, alespoň co se týče počtu hráčů
mp_buytime #: délka v minutách, po níž je možno nakupovat
mp_c4timer #: počet sekund před výbuchem bomby (45 je normal)
mp_fadetoblack 0/1: vypne/zapne ztmavnutí obrazovky po vaší smrti
mp_freeztime #: udává délku v sekundách, po kterou budou hráči na začátku kola zmraženi, slouží k nákupu
mp_friendlyfire 0/1: vypne/zapne Friendly Fire, tedy možnost zranit (a zabít) svého kolegu z týmu
mp_hostagepenalty #: po zabití # počtu rukojmích vás server automaticky kickne
mp_limitteam #: číslo udává, o kolik může mít jeden tým více hráčů než tým druhý
mp_logmessage 0/1: vypne/zapne logování chatu (chat se zapíše do souboru .txt)
mp_roundtime #: délka jednoho kola v minutách
mp_startmoney #: počet peněz na začátku nové mapy (normal je $800)
mp_timelimit #: nastavení limitu mapy v minutách na #
mp_tkpunish #: ten, kdo zabil svého kolegu si nezahraje # kol
remove [IP]: slouží k odstranění banu na IP adresu zadanou do [IP]
sv_cheats 0/1: vypne/zapne cheatování na serveru
sv_gravity #: změna gravitace v mapě (800 je normal)
sv_password X: nastaví heslo serveru na X
sv_restartround #: hra bude restartována za X vteřin
users: vypíše seznam uživatelů a jejich ID
PŘÍKAZY PRO SERVER
PŘÍKAZY PRO KLIENTA Nahoru...

adjut_crosshair: změna barvy zaměřovače
cl_showfps 0/1: vypne/zapne zobrazování FPS na obrazovce
clear: vymaže všechen text z konzole
cmdlist: seznam všech příkazů do konzole
connect [IP]: připojí se k serveru s danou [IP] adresou
cvarlist: v konzoly vypíše seznam všech změn, které uživatel provedl
disconnect: odpojení ze hry
drawradar 0/1: vypne/zapne radar
exec X.cfg: načte nový soubor s příponou .cfg
fakelag #: simulace lagu
fakeloss: simulace ztrácení paketů
gamma #: nastavení gamma korekce
hideconsole: skryje konzoly
hideradar: skryje radar
hisound #: zapne kvalitnější zvuky (22 kHz)
hud_centerid 0/1: vypne/zapne zobrazování jména a počtu healthů u hráčů
hud_fastswitch 0/1: vypne/zapne rychlou výměnu zbraní (bez nutnosti potvrzovat výběr střelbou)
hud_saytext_time #: hodnota v sekundách určuje, jak dlouho budou zůstávat zprávy z chatu na monitoru
kill: spácháte sebevraždu
lefthand 0/1: vypne/zapne držení zbraně v levé ruce
m_filter 0/1: vypne/zapne vyhlazování pohybu myši
m_pitch #: nastavení rychlosti pohybu myši nahoru a dolu (při záporné hodně dojte k invertování pohybu)
m_yaw #: nastavení rychlosti pohybu myši do stran
max_shells #: udává počet zobrazovaných nábojnic
name X: změníte si váš nick na X
net_graph #: zobrazování FPS, přijatých, odeslaných a ztracených údajů
nosound 0/1: vypne/zapne zvuky ve hře
playdemo X: spuštění dema, kde X je jeho název
quit: úplné opuštění hry
r_decals #: počet zobrazovaných decals (díry po kulkách, krev, atd.)
r_drawviewmodel 0/1: vypne/zapne zobrazování zbraně ve hře
r_dynamic 0/1: vypne/zapne dynamické osvětlení
r_mmx 0/1: vypne/zapne MMX počítaní (pouze u některých procesorů)
reconect: znovu připojení k serveru
record X: začne nahrávat demo do souboru s názvem X
say [zprava]: napíšete do chatu zprávu
say_team [zprava]: napíšete do chatu zprávu pro váš tým
snapshot: uložení obrazovky ve formátu .tga
screenshot: uložení obrazovky ve formátu .bmp
sensitivity #: nastavení citlivosti myši ve hře
timeleft: slouží pro zjištění, kolik zbývá času do konce mapy
violence_ablood 0/1: vypne/zapne zobrazování krve v mapě
volume 0.#: nastavení hlasitosti hry
votemap [jmeno]: zahájí hlasování o změnu mapy
PŘÍKAZY PRO KLIENTA

NAHORU ...

 ČERSTVÉ NOVINKY
 POSLEDNÍ TUTORIÁLY
 ANKETA
Staré ankety
 REKLAMA