NEWS | ČLÁNKY | DOWNLOAD | GUESTBOOK | TUTORIALS ObnovitZavřít
 
hl - ZONE Half-Life Half-Life 2 Half-Life 3
 
Episode One Episode Two Opposing Force Blue Shift Counter-Strike 1.6
 INFO
Přidat do oblíbených
Nastavit jako Homepage

ICQ: 272-515-771 
Aktualizace:

 SYSTÉM
 TLAČÍTKA
hl-ZONE Button 1
 
hl-ZONE Button 2
 SPOLUPRACUJEME

Stejně jako všechny díly ze série Half-Life i Episode Two je celkem lineární hrou. Není mnoho míst, kde byste se mohli zaseknout, přesto se ve hře najde pár míst, která vyžadují zapojení mozkových závitů. A pokud by se někomu stalo, že nebude vědět jak dál, může sáhnout po tomto návodu, kde snad najde vše co potřebuje.

Pokud si chcete návod stáhnout v textové verzi mám ji pro vás připravenou ve Wordu [76 kb] nebo zabalenou v RAR archivu [20 kb]. Další věc, na kterou bych rád upozornil je fakt, že jsem celý návod napsal sám a čerpal jsem pouze ze hry (včetně obrázků), takže je šíření návodu bez mého souhlasu zakázáno.


CHAPTER 1: TO THE WHITE FORREST

Chytlavý úvod a trosky City 17. Také se setkáváte s Alyx a ta vám dá Gravity Gun. V prvním levelu vás také čeká první velký zvrat jehož následky budete muset řešit v první třetině hry.

CHAPTER 2: THIS VORTAIL COIL

Spolu s Vortem se vydáváte hledat lék pro Alyx, která byla vážně zraněná. Odebíráte se do jeskynního komplexu a zavítáte i do starých opuštěných dolů. Strašidelná místa plná otravného hmyzu. Také uvidíte Votigaunty v akci a přijde i G-Man.

CHAPTER 3: FREEMAN PONTIFEX

Alyx je úspěšně uzdravena a opět akce schopná. Vydáváte se společně na cestu. Ale předtím musíte najít vozidlo, které snad není daleko a snad vám urychlí vaši cestu. Bugina skutečně není daleko, jenže místo je zamořeno zombíky a další havětí.

CHAPTER 4: RIDING SHOTGUN

Konečně na cestě. Projíždíte okolní tajgou vstříc dobrodružství. Cestou potkáte bezpočet více či méně opuštěných stavení a mnohokrát budete napadeni nebo obklíčení. Level končí strhujícím úprkem pře helikoptérou.

CHAPTER 5: UNDER THE RADAR

Vaše vozítko je rozbité a tak musíte počkat než vám ho členové Hnutí odporu opraví. Tento čas můžete využít k likvidaci laserové zbraně kousek o bunkru. Poté se opět vydáváte na cestu. Základna White Forrest se blíží.

CHAPTER 6: OUR MUTUAL FIEND

Konečné na základně. Shledáte se se svými známými i neznámými a budete čelit útoku Combine. Nakonec se opět vydáte do lesa abyste zničili blížící se armádu Striderů. Ti by mohli zmařit všechny vaše plány a veškerá snažení by byla ta tam.

CHAPTER 7: T-MINUS ONE

Konečně. Armáda Striderů je zničena a vypuštění rakety nic nebrání. Sám také dostanete příležitost zahájit odpočet. Raketa startuje a uzavírá super-portál jednou provždy. Dobrý konec je na spadnutí. Jenže vás čekají další povinnosti. Vše se ale poněkud ještě zkomplikuje…

Na závěr ještě uvedu, že jsem kdysi u návodu pro první epizodu psal, že předělám všechny ostatní návody do této podoby. Jak jste si mohli všimnout, za rok a půl jsem tak neučinil. Všechno má však svůj čas a i ostatní návody se dočkají. A to již velmi brzy s příchodem nového enginu. A pochopitelně i tento návod bude v budoucnu trochu upraven (přibudou obrázky a zvýraznění textu). Takže je důvod abyste jste se sem určitě vrátili;-)

NAHORU ...

 ČERSTVÉ NOVINKY
 POSLEDNÍ TUTORIÁLY
 ANKETA
Staré ankety
 REKLAMA