NEWS | ČLÁNKY | DOWNLOAD | GUESTBOOK | TUTORIALS ObnovitZavřít
 
hl - ZONE Half-Life Half-Life 2 Half-Life 3
 
Episode One Episode Two Opposing Force Blue Shift Counter-Strike 1.6
 INFO
Přidat do oblíbených
Nastavit jako Homepage

ICQ: 272-515-771 
Aktualizace:

 SYSTÉM
 TLAČÍTKA
hl-ZONE Button 1
 
hl-ZONE Button 2
 SPOLUPRACUJEME

[ Návod _ část 1 | Návod _ část 2 | Návod _ část 3 ]

Takže tady máte dalších šest kapitol. A tady si také můžete celý návod vytisknout ve formátu .doc (93 kB) nebo stáhnout jako dokument .doc zabalený v RARu (19 kB).

POWER UP RESIDUE PROCESSING
ON A RAIL QUESTIONABLE ETHICS
APPREHENSION SURFACE TENSION

POWER UP Nahoru...
... Chodba končí na malém prostranství, které obývá další nepříjemné monstrum, a to Gargantuu nebo-li Garga (nebo taky krteček). Do křížku se s ním nepouštějte a přeběhněte do chodby na proti vám. Na křižovatce se dejte doleva a po schodech nahoru. Pokračujte další chodbou, v malém silu vylezte nahoru a pak doprava. Vzápětí se dostanete přímo mezi hordu vojáků, takže se připravte na tuhý boj (poblíž jsou však dva automaty s energií a jeden s brněním). Po likvidaci všeho živého (i mrtvého) nasedněte na výtah a sjeďte dolů. V dalším pokračování vám však brání miny, proto hoďte do výtahu do výtahu granát a výtah nechte sjet dolů. Projděte chodbou, pak doleva a po točitých schodech až úplně dolů. Tam odstraňte překážející krabice u jakéhosi motoru (pozor na malé pijavice. Nejsou sice tak nebezpečné, ale přeci jen to bolí) a vraťte se zpět do mezipatra. Zde zapněte druhý větrák a nyní se můžete vrátit zpět ke Gargovi na křižovatku. Dejte se chodbou nalevo (Garg běží sice za vámi, ale nevadí), na konci chodby zapněte generátor, který je pro něj jistou smrtí. Nebezpečné probíjení obejděte dveřmi a vraťte se na křižovatku. Nasedněte na vláček a najeďte s ním na točnu. Nyní běžte směrem k místu, kde byla speciální jednotka, ale než se pustíte propadlou chodbou dále, vylezte po žebříku nahoru a páčidlem si udělejte cestu do ovládací místnosti. Stiskněte páku (natočí točnu) a vraťte se k vláčku. Nyní už nic nebrání tomu abyste mohli rozrazit betonové bloky a pokračovat dál ... .
POWER UP
ON A RAIL Nahoru...
... Otevřete závoru pokračujte další točnou, skrz vodu a stále dále. Po krátké jízdě si všimněte místa, kde je po levé ruce jeřáb. Jeďte ještě kousek na křižovatku. Pěšky se vydejte doprava. Po schodech nahoru, odkud jeřáb můžete odstranit a tím si uvolnit cestu dál. Vraťte se k vláčku a zacouvejte před odbočku, střelte do vyhybky a odbočte vlevo. Zaparkujte na točně a než se vydáte dál, vyčistěte okolí. Jeďte rovně, za zatáčkou zastavte a běžte po schodech vpravo nahoru. Vyčistěte chodbu, postupujte dále, pod schody je vstup do podzemní šachty, kde je pár balíčků energie a nová zbraň: balíček s trochou C4. Vraťte se zpět pro vlak a jeďte rovně, až na samotný konec. Opět to vymlaťte (pozor na chlápka za raketometem). Běžte dál až k pevnůstce s dělem. Napravo otevřete rudé dveře. Dostanete se k raketě, kterou později musíte vypustit. Ale nepředbíhejme. Slezte o patro níž a nasedněte na další vláček. Jeďte až na samotný konec, kde se dejte pěšky doprava. Pomocí tlačítka "dřep" přeskočte bedny (viz Hazard Course - trénování) a otevřete si závoru. Běžte na nádraží a nasedněte na další vláček, kterým se vydejte vpřed. Následuje slušně obrněná hala, kde vše postřílejte a otevřete si závoru. Jeďte dále tunelem. Napravo máme výtah, vyjeďte nahoru, zneškodněte bedny s výbušninami a pročistěte okolí a vraťte se pro vláček. Vyjeďte točnou nahoru a pokračujte tunelem dále (probíjení elektřiny se vyhněte přidáním plynu). Projedete pod přepravkami a na křižovatce se dejte doleva. Následují další přepravky. Zneškodněte stojany. Dejte si pozor na raketomet a elektrické výboje. Jeďte dále až k vyhybce, kterou střelou přesměrujte. Po žebříku sestoupejte dolů (zde se naposledy setkáte s Mutanty) a pokračujte podél kolejí až k pevnůstce s kulometem. Zabijte vojáka, který ho ovládá a jděte dále až ven. Projděte třemi ochrannými dveřmi (jsou rudé barvy) a narazíte na tři červené paprsky. V žádném případě se jich nesmíte dotknout. První dva lze podlézt, třetí je třeba přeskočit. K tomu potřebujete posunout první bednu až ke zdi a druhou mezi druhý a třetí paprsek. Až se vám to podaří vejděte do budovy a zmáčkněte červené tlačítko (tím vypustíte raketu, o které jsem předtím mluvil). Vraťte se třemi ochrannými dveřmi a jděte tentokrát doleva. Slezte po žebříku dolů a nasedněte do trochu robustnějšího vláčku. Tím pokračujte dál ... .
ON A RAIL
APPREHENSION Nahoru...
... Opatrně jeďte a seskočte těsně před nárazem na zeď. Vláček prorazí zeď a spadne do vody, která je rozdělena na dvě půlky. Vy skočte do té bližší (ve které není vláček) a plavte pod vodou jedinou únikovou cestou. Až se dostanete ven, jděte podél vody a zahněte vlevo do vchodu, vylezte nahoru a po tenké trubce si dojděte pro kuš. Až se s vámi klec utrhne, zabijte Ichthyosaura a otevřete si vrata, do kterých pak rychle vplujte. Jděte doleva (dveřmi vpravo se vrátíte zpět) a obejděte zatopenou místnost po ochozu. Na konci skočte do díry v plotě a proplujte o další haly, ve které jsou tři písty. Vylezte na ochoz a písty uveďte do pohybu (zapněte je). Přeskákejte na druhý konec. Po pár střelách se dostanete do mrazícího boxu. Moc se v něm neohřívejte (ubývá vám energie) a raději proběhněte na druhý konec a po žebříku pryč. Projděte chodbou, kterou vyčistěte a z beden posbírejte energii. Vyjeďte výtahem nahoru a teď pozor!!! Ochranky si raději moc nevšímej a rychle si najděte krytí. Jelikož se dostáváte přímo mezi ninja-jednotku (nebo-li Human Assassin). Setkání s nimi může být smrtelné. Takže si dejte záležet !!! Až je zlikvidujete posbírejte vše co najdete, doplňte energii a brnění a otevřete si přístup ven. Kde ... ?!

... Tak vás zajali. Probouzíte se v náručí dvou vojáků, kteří vás někam vedou. Kam ??? ...

... Jste umístěni do lisu, ze kterého musíte rychle vypadnout, nebo ... Však vy víte co !!! Vyskákejte tedy po bednách na parapet, přelezte na druhou stranu, kde je páčidlo. Po žebříku slezte do trubky, kterou se vydejte ven ... .

APPREHENSION
RESIDUE PROCESSING Nahoru...
... U sila otočte uzávěr, rychle vylezte po žebříku a skočte dovnitř. Vylezte z trubky, zabijte strážného a seberte mu pistoli (jinak vám uteče a monstra ho sežerou). Přeskákejte po kamenech přes kyselinu do otvoru na proti vám. Po krátkém plazení se dostanete do rozlehlé haly, ve které jsou písty. Po nich přeskákejte opět do otvoru na druhém konci místnosti (není to nic těžkého, vždy vystihněte okamžik, kdy jde píst nahoru). V další místnosti jsou namísto pístů míchačky. Po dalších překážkách skočíte do vody. Nechejte se unášet proudem směrem zpět, pak se dejte doleva. Podplavte pod drtičkou a dostanete se ke třem bucharům. Nyní musíte nastavit tři páky do polohy nahoru, tak aby pásy směřovali směrem od vody. V další místnosti naleznete kolt. Stiskněte tlačítko a rychle proběhněte pod zastavenými buchary. Po pásech pokračujte dále a vyhýbejte se dalším překážkám. Až uvidíte dva pásy pod vámi (každý jede jinak), seskočte na jeden z pásů a dejte se proti směru. Přeskočte na další pás, odstřelte minu a pošlete trochu C4 za roh (je tam další mina). Přeskákejte mezi drtičkami, seskočte na další pás, přeskočte přes kyselinu a po žebříku vylezte nahoru do bezpečí ... .
RESIDUE PROCESSING
QUESTIONABLE ETHICS Nahoru...
... Vylezte po žebříku, páčidlem rozrazte poklop a postřílejte Houndeye. Pistolí vystřelte do elektrického výboje, čímž si otevřete dveře. Jděte dále, kde se poprvé setkáte s Alien Gruntem. Vyrazte alarm, ale vzápětí se spustí poplach. Postupujte dále a tlačítkem zlikvidujte Headcraby v ohradě. Za rohem zabijte vojáka, seberte mu MP5 a požádejte strážného, ať vás následuje. V další hale vám pomůže s likvidací vojáků a informuje vás o dalším postupu (řekne vám, že k tomu, abyste se dostali pryč, potřebujete někoho s přístupem na oční skener). Postupujte chodbou dále (v jedné místnosti seberete znovu kuš, ale hlavně ochočené Snarky). Po nějakém čase se dostanete do místnosti se čtyřmi sloupy - na jeden z nich jsou napojeny miny. Ty odstřelte. Spustí se poplach a kromě vojáků přijdou i dvě monstra. Počkejte až se pobijí a pokračujte další chodbou. Po schodech nahoru, kde to vyčistěte. Zmapujte prostor. Zjistíte, že jsou zde místnosti s nějakými stroji. Postupně je všechny zapněte (v jedné takové místnosti naleznete i novou zbraň, a to Energy Gun). Paprsky se zbíhají do dalšího stroje. Než se ho pokusíte zapnout, dotlačte bednu do prostřed zdi (až na doraz) a teprve nyní stroj zapněte. Krabice zabrání vysunutí ochranné stěny, stroj bude vyzařovat paprsky přímo do zdi, kterou vzápětí prorazí a tím vám volní cestu dál. Po parapetu skočte do další haly, vejděte dveřmi ke třem vědcům. Jednoho přesvědčte, aby šel s vámi ("use"). Doveďte ho ke scanneru (tam, kde byla první speciální jednotka) a cesta ven je volná. Zastřelte vojáka vyslýchajícího vědce a stojany a vydejte se tunelem dál ... .
QUESTIONABLE ETHICS
SURFACE TENSION Nahoru...
... Otevřete si vrata na povrch. Ten vyčistěte a tunelem pokračujte k přehradě. Zde zlikvidujte vrtulník a dělo a skočte do vody, vylezte po žebříku do ovládací místnosti, kde vypněte turbíny. Vraťte se do vody, zabijte žraloka a plujte co nejrychleji dolů ke dvěma krytům, které opět co nejrychleji otevřete uzávěrem. Vplujte dovnitř, podplavte turbíny, a ocitnete se na druhé straně přehrady. Jděte kaňonem až na konec, kde vlezte do trubek. Vylezte a jděte rovně. Po žebříku nahoru. Otočte se a na druhé si doplňte energii. Pokračujte po parapetu až k dalšímu žebříku. Po něm vylezte nahoru, zničte vrtulník a jděte otvorem ve skále. Otvory jsou dva. V prvním se dostanete k Tentacle. Chodit k ní nemusíte. Naleznete zde pouze munici, takže se vydejte otvorem číslo dva. Vyčistěte prostor a otočte uzávěrem. Projděte dalším otvorem k minovému poli. Přejděte na konec k ostnatému drátu a skočte dovnitř. Prolezte trubkami až na skály, odkud se vám naskytne jedinečný výhled na údolí. Skočte na parapet a z něho o patro níže. Pokračujte po tenkém skalním výstupku. Po krátké chůzi se dostanete k trubce. Sjeďte po ní dolů a jděte dál až k jeskyni, ve které si doplňte energii a seberte raketomet. S jeho pomocí zlikvidujte vrtulník a po žebřících vylezte do bezpečí (tedy do trubky). Vylezte na povrch (jedno kudy) a důkladně ho vyčistěte. Včetně tanku. Otevřete si dveře a pokračujete po silnici za zatáčku. Tam na vás čeká nepříjemný transportér. Běžte po silnici k němu a skočte dírou ve zdi (napravo), kde si doplníte energii, ale hlavně seberete granáty. Nyní se vraťte k transportéru, zničte ho a posbírejte obsah beden na ulici před ním. Otevřete si dveře a projděte jimi. Přistane raketka a vysadí monstra. Zlikvidujte je a vydejte se napravo, za roh a za další roh. Dostanete se na plac, na jehož konci je minové pole. Nejprve však zlikvidujte snipera nad vámi. Přejděte přes minové pole k ostnatému drátu. Vzápětí vám začne do zad pálit další sniper. Podlezte pod ostnatým drátem a vystřelte do sudu (výbuch by měl zneškodnit elektrické výboje). Vylezte na střechu, ze které skočte do budovy. Na chodbě jsou nastraženy miny (zkuste do nějaké vystřelit). Projděte do další haly, která je opět posetá minami. Zneškodněte potvory a po krabicích přeskákejte na výtah a sjeďte dolů. Zde naleznete novou zbraň – Hornet Gun. Postupujte tunelem až na povrch. Jakmile se objeví raketka, utečte zpět do podzemí (přilétne letadlo a monstra zlikviduje). Až se dým rozptýlí, vyjděte na silnici, na jejímž konci přibyl další transportér. Zničte ho (v jiném návodu jsem četl, že mám neustále měnit směr chůze, protože transportér nestřílí dokud nezamíří. Musím však podotknout, že se mi tato rada neosvědčila). Běžte k němu. Zahněte doprava, do úzké uličky (nad vámi je sniper). Vejděte do budovy, kterou vyčistěte. V prvním patře požádejte strážného, aby vám otevřel dveře do muničního skladu. Tam je to skutečně bašta. Berte vše co poberete a vraťte se ke schodům. Vyskočte do okna na parapet, z něho na skříně a na žebřík. Vylezte na budovu, přeskočte na kus zdi na druhém konci a vyjděte na "náměstí". Zde krouží transportní vrtulník, ze kterého vyskočí vždy dva vojáci. Na druhém konci vybouchnou vrata a vyběhnou Alien Grunti a zápasí s nimi. Až se po bijí, vejděte do vrat, kde vyskákejte k dělu. Vystřelte si dveře nalevo a běžte tam. Za rohem je kulomet, s jehož pomocí zlikvidujte Alien Slavy. Běžte na místo, kde se objevovali a na zemi naleznete kulatou věc. Je to Jumper (trampolína). Vyskočte po ní o patro výš a napravo pod vámi to vyčistěte. Vlezte do větrací šachty, kde se setkáte podruhé se Snarky. Ale poprvé jako s nepřáteli. Při minulém setkání to byli ti hodní, kteří vám slouží jako zbraň, ale tito jsou velice zlý, takže buďte opatrní. Prolezte na konec. Šachta bude rozstřílená vojáky a propadne se. Seskočte tedy do garáže a vydejte se dveřmi ven (vojáci tam z venku hodí granát, strop se propadne a vy budete muset použít píst na zvedání aut). Venku dělem prostřelte vrata před vámi a Alien Grunty z nich vybíhající. Pokračujte chodbou dál až do haly, ve které to vře. Chvíli počkejte až se to vymydlí a pokračujte po ochoze. Dostanete se na silnici se závorou a dveřmi. Ty ovšem nejdou otevřít, proto musíte vyskočit trampolínou na střechu. Rozbijte mříž a skočte do vody. Prolezte trubkou, ve které vás čeká malé překvapení. Jděte dál až do místnosti, kde dva vojáci vehementně zápasí s Headcraby. Přeskočte na trubku a otevřete poklop. Vlezte do další trubky, vylezte a přesvědčte strážného, aby vám otevřel dveře. Za chvíli zjistíte, že jste se objevili na silnici se závorou. Požádejte tedy strážného ještě jednou, aby vám otevřel i dveře u závory a nerušeně projděte chodbami do podzemních garáží. Tam se podruhé setkáte s Gargem. Raději se mu neukazujte a nechejte ho dál ničit auta zaměstnanců a běžte co nejrychleji napravo. Až přijdete na vzduch, vyskočte trampolínou na zeď, ze které se dostanete k podivnému zelenému stroji s dvěmi páčkami a jedním tlačítkem. Jak stroj funguje vám neprozradím, ale s jeho pomocí zlikvidujete Garga a uvolníte si cestu vpřed (zeď a vrata nalevo před vámi). Řeknu vám ještě, že to zelené na displeji je mapa toho, kde se právě nacházíte. Až se vám to tedy podaří, přeskočte přes kanál za zeď a vejděte do vrat, které jste si "otevřeli". Projděte tunelem a úzkou chodbou ... .
SURFACE TENSION

[ Návod _ část 1 | Návod _ část 2 | Návod _ část 3 ]

NAHORU ...

 ČERSTVÉ NOVINKY
 POSLEDNÍ TUTORIÁLY
 ANKETA
Staré ankety
 REKLAMA