NEWS | ČLÁNKY | DOWNLOAD | GUESTBOOK | TUTORIALS ObnovitZavřít
 
hl - ZONE Half-Life Half-Life 2 Half-Life 3
 
Episode One Episode Two Opposing Force Blue Shift Counter-Strike 1.6
 INFO
Přidat do oblíbených
Nastavit jako Homepage

ICQ: 272-515-771 
Aktualizace:

 SYSTÉM
 TLAČÍTKA
hl-ZONE Button 1
 
hl-ZONE Button 2
 SPOLUPRACUJEME

[ Tipy | Triky | Formulář ]

Half-Life je sice klasickou 3D střílečkou z vlastního pohledu, ale je dobré vědět pár rad, než se pustíte do jeho hraní. Stránka je rozdělená na tři části. V té první, TYPY, se dozvíte ty nejzákladnější pokyny pro hru samotnou. Ve druhé, TRIKY, jsou uvedeny tajná místa a fígle, jak hru nejjednodušejí projít. A konečně ve třetí časti je malý formulář, kde vás prosím o rozšíření této stránky o nové a nové triky nebo tipy.

TIPY Nahoru...
1. Nejlepší způsob, jak začít Half-Life, je projít si tréninkovou misi Hazard Course (v hlavním menu). Zabere 10-15 minut a naučíte se základní ovládání, seznámíte se s několika zbraněmi a naučíte se pár triků.

2. Pokud nechcete na začátku samotné hry sledovat intro (jízdu ve vláčku) spusttě hru s parametrem hl.exe -console a v konzoli (spustíte ji stardartně ~) napište map c1a0 a objevíte se na nádraží.

3. Při procházení komplexem se snažte projít všechny zákoutí. Většinou se zde nachází munice, energie a nějaké to brnění. To se zpravidla nachází i v dřevěných bednách, takže je rozbíjejte napotkání. K rozbíjení používejte páčidlo, abyste neplýtvali municí. Pozor na krabice s nápisem EXPLOSIVE:-)

4. Často hru ukládejte. Standartně F6.

5. Využívejte vědců k doplnění zdraví nebo otevření dveří a Securiťáků, kteří jsou vynikající pro boj s vojáky. Několikrát jsem byl svědkem, když Hlídač naběhl do haly plné vojáků a všechny několika přesnými ranami do hlavy během několika vteřin vyřídil a vám nechal na práci jen zbíraní munice.

6. R.i.k.y. [Patrik.Simanek@seznam.cz]
Všiměte si šatny kde je vaše skříňka, je tam také skříňka nějakého Bonda :-)
TIPY
TRIKY Nahoru...
1. V ANOMALOUS MATERIALS je v šatně skříňka se jménem Gordon Freeman. Pokud ji otevřete před nehodou, najdete v ní energii do H.E.V. obleku. A pokud se do šatny vrátíte i po nehodě najdete ji tam znovu.
TRIKY
FORMULÁŘ Nahoru...
Tak a zde máte slibovaný formulář, kterým můžete posílat své triky a tipy mně a tím se podělit o své skušenosti s další hráči. Takže vás prosím: posílejte a raďte, ať se to tu pěkně rozrůstá.

Nick:
Email:
Tip/trik:
            

FORMULÁŘ

NAHORU ...

 ČERSTVÉ NOVINKY
 POSLEDNÍ TUTORIÁLY
 ANKETA
Staré ankety
 REKLAMA