NEWS | ČLÁNKY | DOWNLOAD | GUESTBOOK | TUTORIALS ObnovitZavřít
 
hl - ZONE Half-Life Half-Life 2 Half-Life 3
 
Episode One Episode Two Opposing Force Blue Shift Counter-Strike 1.6
 INFO
Přidat do oblíbených
Nastavit jako Homepage

ICQ: 272-515-771 
Aktualizace:

 SYSTÉM
 TLAČÍTKA
hl-ZONE Button 1
 
hl-ZONE Button 2
 SPOLUPRACUJEME

[ Tipy | Triky | Formulář ]

Opposing Force je sice klasickou 3D střílečkou z vlastního pohledu, ale je dobré vědět pár rad, než se pustíte do jeho hraní. Stránka je rozdělená na tři části. V té první, TYPY, se dozvíte ty nejzákladnější pokyny pro hru samotnou. Ve druhé, TRIKY, jsou uvedeny tajná místa a fígle, jak hru nejjednodušejí projít. A konečně ve třetí časti je malý formulář, kde vás prosím o rozšíření této stránky o nové a nové triky nebo tipy.

TIPY Nahoru...
1. Na začátku si určitě projděte Boot Camp. Jelikož Opposing Force obsahuje mnoho nových prvků, v tréninku se je naučíte ovládat a používat a trošičku doplňuje samotný příběh hry.

2. Vždy ničte všechny dřevěné bedny, na které ve hře narazíte. Mnohokrát se stane, že nic nenajdete, ale jindy nacházíte skutečné unikáty. Například raketomet. A pochopitelně spoustu munice a lékárniček.

3. Pokud narazíte na Medika snažte se ho udržet po svém boku jak nejdéle to situace umožní. Funguje jako lékárnička. Pokud budete potřebovat uzdravit, přijďte k němu a klávesou USE si doplníte zdraví na maximum. Samozřejmě, že uzdravuje i další vojáky, kteří jsou poblíž.

4. Pokud máte málo nábojů, neváhejte použít SECONDARY ATACK u Displaceru. Budete přemístěni na Xen, kde vás čeká krátké bonusové kolo bez nepřátel. Naleznete zde pár lékárniček a nábojů a teleportem se opět vrátíte do Black Mesa.

5. Pamatujte na Barnacle Gun. Můžete se s ní přitáhnout k zeleným sasankám, kde rostou náboje do Spore Launcheru, takže se můžete pořádně napakovat. A hlavně se bez této zbraně nedá hra dohrát.

6. Nezabíjejte, žádné své vojáky. Vždy se vám budou hodit. Ať už k likvidaci nepřátel či k doplnění zdraví, nebo uzdravení raněných (v případně medika) či odvaření zamčených dveří (v případě svářeče).

7. Neustále ukládej pomocí F6.
TIPY
TRIKY Nahoru...
1. Na začátku hry, po zřícení letadla se probouzíte v temné místnosti, kde je s vámi medik. Po chvíli odbíhá zachránit jiného vojáka a vy upět upadáte do bezvědomí. Pokud zde hru uložíte a následně načtete, budete celou akci sledovat z jiného pohledu.

2. Pokud se bude chtít setkat s Freemanem, musíte v levelu WE ARE NOT ALONE skočit za ním do teleportu. Objevíte se na starém Xenu z jedničky. Bohužel pod vámi není žádný kámen, takže padáte dolů. Když však dáte noclip můžete se po Xenu volně pochybovat a na jedné z planetek se setkáte s Gordonem. Jen tak tam stojí a nic nedělá. A v klidu ho můžete zabít.

3. Když přijdete do arény k finálnímu bosovi, tak ještě před jeho zjevením se přehraje melodie ve znění: "To win the game you must kill me - Randy Pitchford!". Randy Pitchford je šéfem Gearboxu Software.
TRIKY
FORMULÁŘ Nahoru...
Tak a zde máte slibovaný formulář, kterým můžete posílat své triky a tipy mně a tím se podělit o své skušenosti s další hráči. Takže vás prosím: posílejte a raďte, ať se to tu pěkně rozrůstá.

Nick:
Email:
Tip/trik:
            

FORMULÁŘ

NAHORU ...

 ČERSTVÉ NOVINKY
 POSLEDNÍ TUTORIÁLY
 ANKETA
Staré ankety
 REKLAMA